sobota, 8 września 2012

Egoistka

Uznałam, że powinnam zamieścić tutaj co nie co informacji o sobie. 
Imię: Klaudia, ale tutaj jestem Mirabelką
Data urodzin: 24 lipca 1996
Rodzina: mam trzech młodszych braci w wieku 13, 7 i 3 lat
Zwierzaki: brak
Zajęcia/Zainteresowania: śpiewam w szkolnym chórze, aktualnie przygotowujemy się do ogólnopolskiego konkursu w Bydgoszczy; uwielbiam czytać książki, zaczynając od fantastyki, a kończąc na kryminałach; rower to moja miłość i jeśli tylko są warunki i jest czas jeżdżę codziennie; wyszywam/ haftuję obrazki, głównie na prezenty dla rodziny; bawię się w tworzenie biżuterii z modeliny i nie tylko; wolny czas, jeśli jakiś znajdę spędzam ze znajomymi lub spacerując samotnie po mieście, najlepiej wieczorem. Poza tym jestem uzależniona od przeglądania kwejka, demotywatorów, pudelka i plotka  ; ).

Pula, Istria, Croatia

7 komentarzy:

  1. Świetny giff :) Ja też kocham jeździć na rowerze, ale jeszcze bardziej wolę na rolkach :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Rolek nie posiadam, ale zimą szaleję na łyżwach ;D

      Usuń
  2. Śliczne zdj :)
    Aaa z Mirabelką wiąże się jakaś historia?? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może nie żadna konkretna historia, raczej to że przed moim blokiem rosną dwa takie drzewka i w pobliżu jeszcze kilka i wiążą się z nimi bardzo dobre wspomnienia z dzieciństwa ;)

      Usuń
  3. Ja nawet roweru nie mam :P
    Fajny blog, zapraszam do mnie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :)
    szczególnie to z rozwianymi włosami :)

    pozdrawiam :)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3