środa, 12 września 2012

Motto

Hejo!
W szkole ostatnie lekcje organizacyjne. Coraz lepiej też klasa się ze sobą dogaduje. W poniedziałki i wtorki mam 2 języki polskie pod rząd. Klasa humanistyczna. Teraz zajmujemy się starożytną Grecją i Rzymem, a antyk to moja ulubiona epoka. Nauczycielki nam nie odpuszczają. Wczoraj kartkówka z matmy jutro sprawdzian diagnostyczny. Na historii zapisujemy na jednej lekcji drobnym maczkiem 3 strony, co nie zmienia faktu że niewiele z tego do mnie dociera. Po szkole prawie nie mam czasu. Co prawda w poniedziałek odwołali chór, panią profesor bolał ząb, ale dane mi półtorej godziny wykorzystałam na odrobienie lekcji i koło 19.30 miałam trochę czasu dla siebie. Wczorajszy czas po szkole też wykorzystałam na spotkanie ze znajomymi.

Motto
Tytuł bloga to jedna z moich ulubionych sentencji.Takiej najbardziej ulubionej nie posiadam, jeszcze. Zamieszczę tu 7 złotych myśli, przysłów lub fragmentów piosenek, które najbardziej oddają moje myśli i odczucia.
"Kto walczy może przegrać. Kto nie walczy już przegrał"  Bertolt Brecht
"Chwytaj dzień. Żyj chwilą"  Pierwsza część to "Carpe diem" z poezji Horacego, a druga część po prostu mi pasowała.
"Jeśli do ludzia tuli się ludź, to ludź do ludzia musi coś czuć"  Gdzieś przeczytane, nie wiem czy ma konkretnego autora.
"O miłości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbuj zdefiniować kształt gruszki" Andrzej Sapkowski  "Czas pogardy"
"Ludzkie oczy mówią czasem gorsze rzeczy niż usta" Bertolt Brecht
"Nigdy nie jest za późno" Moje odnosi się konkretnie do piosenki Three Days Grace "Never too late"
"Kiedy żegnasz przyjaciela nie smuć się, ponieważ jego nieobecność pozwoli Ci dostrzec to, co najbardziej w nim kochasz." Gibran Kahlil Gibran
Jedno miejsce jest puste, czeka na jakąś sentencję, która będzie dla mnie inspirująca.
Wszystkie te cytaty zdobią moje pudełko z łańcuszkami, które wisi na ścianie przy drzwiach.
Przepraszam za jakość zdjęć, ale złote myśli w okienkach układają się w kolejności podanej na górze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3