czwartek, 13 września 2012

Natchnienia

Hejo!
Ostatnie dni nie obfitują w  szczególnie dużo ciekawych wrażeń. Paru znajomym przypomniało się że istnieję. O jak miło. Ale z tego co mi opowiadała K. wynika, że spora grupa ludzi tak ma. Ale ja nic na to nie poradzę. Niestety. Po wczorajszych 2 wf-ach mam zakwasy. Widać rower to za mało. Prawdziwa nauka zacznie mi się od przyszłego tygodnia, na razie mam spokój. Ale od poniedziałku zabieram się za porządną naukę. 

Zgodnie z tytułem posta przygotowałam natchnienia, przez blogerki nazywane raczej inspiracjami, ale ja muszę mieć inaczej niż wszyscy. Dzisiaj małe miss. Ale nie takie z jakiś okropnych amerykańskich programów, tylko naprawdę ładne, interesujące zdjęcia. Wszystkie zdjęcia/obrazki pochodzą z cudne.pl.










2 komentarze:

  1. świetne są <3
    zapraszam i zachęcam do obserwowania, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...