czwartek, 20 września 2012

Natchnienia

Hejo!
Nauki nie mam aż tak wiele jak się spodziewałam, ale prac domowych nam nie odpuszczają. Dodatkowo przerwy spędzone ze znajomymi to największy plus szkoły. Mój dziwnie dobry humor utrzymuje się już od dłuższego czasu. Chociaż mamy ponad połowę września. Dookoła wszyscy chorzy ale ja się trzymam, chociaż może raczej mnie trzymają bo mam świadomość, że jest potrzebna znajomym. 
Dzisiaj znowu mam dla was natchnienia z małymi miss i misterami w roli głównej. Oczywiście z cudne.pl.

Love M. <3










5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te maluchy ;D

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo rany, chcę je wszystkie, haha! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. łojeja *-* ale śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...