sobota, 29 września 2012

Paznokcie

Hejo!
Momencik o dniu dzisiejszym. W sumie całe popołudnie spędziłam z K. Najpierw posiedziałyśmy trochę u mnie, potem dojechał do nas kolega K. i razem poszliśmy na mecz. Oczywiście na halę do naszego LO. Niestety tym razem drużyna, której kibicowaliśmy przegrała. Ale emocje, końcówki meczu nie oglądałam, schowałam się za K. i mówię, że nie patrzę, strasznie to przeżywałyśmy i do końca wierzyłyśmy, że jeśli nie wygrają to chociaż zremisują. No ale niestety. Potem chwilowy odpoczynek od siebie i oglądałyśmy jakiś film. No ale generalnie, w sumie i ogóle nie jest źle. Nie napisałam jakiej drużynie kibicujemy: oczywiście piłka ręczna! K. nawet trenuje, a ja nie nadaję się do żadnych sportów drużynowych. 
A tak a propos tytułu posta, paznokcie to dla mnie zawsze był problem. To znaczy obgryzam je od zawsze, nawet moja mama mówi, że nigdy nie było tak żebym ich nie gryzła. Ale zabrałam się za siebie i postanowiłam iść na odwyk. I od pierwszej klasie gimnazjum parę razy to tego podchodziłam. Najlepiej poszło mi w klasie drugiej bo nie obgryzałam ich około 6 miesięcy, ale tuż przed egzaminami strasznie się zdenerwowałam i niestety. Od niedawna znowu udało mi się nic z nimi nie robić i nie gryzę ich od około 2 miesięcy. Żeby sobie pomóc używam dwóch odżywek, ale konkretnemu dbaniu o moje pazury poświęcę osobny post. A dzisiaj trochę zdjęć/obrazków naprawdę ładnych paznokci.Oczywiście z cudne.pl


Buziaki M. <3

















4 komentarze:

  1. Trzecie paznokcie bardzo mi się podobają!

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie inspiracje paznokciowe <3 wszystkie bardzo wpadły mi w gust <3
    zapraszam Cię na konkurs na moim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczneee ♥ Zawsze po takich zdjęciach, chcę wyciągać wszystkie lakiery "D

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te paznokcie

    http://kappuku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...