piątek, 28 września 2012

W dół

Hejo!
Jest nie ciekawie.  To tak w skrócie. Wspominałam, że wczorajszy dzień miałam wolny, no to wcale nie był on taki wolny. Musiałam zająć się braćmi, bo rodzice pojechali na pogrzeb koleżanki mojej mamy i moich cioć. Do tego siostra mojego taty trafiła do szpitala poparzona. Jest dentystką i miała wypadek w gabinecie. A jutro mój tata jedzie, tym razem sam, na pogrzeb swojego brata ciotecznego do Mikołajek. W sumie to wszystko nie dotyczy mnie bezpośrednio, ale wewnętrznie czuję się trochę rozbita. Bo zewnętrznie mój dobry nastrój nie uległ szczególnym zmianom. 

Mam nadzieję, że u was jest lepiej niż u mnie. Trzymajcie się M. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...