środa, 3 października 2012

Buciki na jesień

Hejo! 
Jednak są jakieś korzyści w chodzeniu do szkoły na 14.20. Mam dużo czasu. Teoretycznie bo powinnam uczyć się z fizyki, ale już to ogarnęłam. A jutro do Warszawy  ; )
Chcę wam pokazać moje nowe buciki kupione w niedzielę. Już od roku chciałam kupić buty takiego typu, ale w tamtym roku nic nie wpadło mi w oko. A w tym owszem wypatrzyłam jedną parę ale jak poszłam je kupić to już nie było mojego rozmiaru. Ale byłam uparta i kupiłam te. Są naprawdę wygodne ale musiałam przyzwyczaić do chodzenia w nich, bo przeważnie śmigam w tenisówkach. 


Pozdrawiam M. <3



Jaką ja mam brudną podłogę ^^  Trzeba poodkurzać przed szkołą  ; )


7 komentarzy:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...