piątek, 12 października 2012

Chór, basen i jeszcze trochę więcej chóru

Hejo!
Z moim poprawianiem się na temat częstszego pisania notek nic nie wychodzi. Nie mam czasu, ale mam dobre wytłumaczenie. Tatuś załatwił mi karnet na basen, który muszę wykorzystać do końca października, a nie za bardzo mam na to czas, bo dochodzi do tego jeszcze szkoła. I chór. Za tydzień wyjeżdżamy na trzy dni do Bydgoszczy. Dlatego pani profesor nas ciśnie i mamy dużo prób. Mam dużo pomysłów na notki, ale nie mam czasu na  pisanie ich. Po Bydgoszczy postaram się pisać częściej i ze zdjęciami, bo póki co dalej nie mam aparatu.


Pozdrawiam M. <3

 
http://www.basen-ostroleka.pl/park-wodny,basen,13.html



To piosenki obowiązkowe. Do tego śpiewamy 6 piosenek konkursowych.

4 komentarze:

  1. Ja nie umiem pływać xD
    Zapraszam u mnie notka z linkiem do nowego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pływać :3 niestety, dość daleko ode mnie leży basen:<

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wode i baseny...oh ;-D zapraszma do mnie

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...