wtorek, 30 października 2012

Myśl

Hejo!
Jakoś ostatnio mam leciutką wenę twórczą. Jest to związane z moimi aktualnymi przeżyciami, ale raczej nie z czymś konkretnym. W sumie to w tych zdaniach, które znajdują się niżej zawiera się moje aktualnie postrzeganie świata.  Nic dodać, nic ująć. 
Musze wyciągnąć Zebrę na jakieś zdjęcia bo nie ma tu żadnych aktualnych. 

  Każdy człowiek potrzebuje takiej myśli, której może się uchwycić. Zwykle, u większości ludzi, ta myśl związana jest z jakimś człowiekiem. Ta myśl pozwala budować scenariusze rozmów i schematy zachowań, które nigdy nie będą potrzebne. A mogą wywołać ból albo podnieść na duchu. Niestety przeważnie sprawdza się ta druga opcja. Wtedy trzeba swojej, przeważnie za duże wyobrażenia skonfrontować z rzeczywistością. (...) Wtedy można zacząć się zastanawiać czy jednak, któregoś z tych scenariuszy nie wprowadzić w życie. Co prawda do nałożenia go idealnie na życie, można posługiwać się tylko stereotypami zachowań, pewnej grupy osób, do której wydaje nam się, że nasza myśl należy. Jednak mało kto jest na tyle odważny by porwać się na wcielenie swoich sennych marzeń w życie. Ale gdy mu się uda jest najszczęśliwszy na świecie. 


Nie, ja nie mam takich problemów. To jest wynik obserwacji. Nie wiem czy wspominałam, że mam zamiar iść na psychologię, to takie moje pierwsze wnioski. Ale widziałam skutki takiego nadprogramowego myślenia i to nic ciekawego. 



 

Pozdrawiam M <3
I szczególne Take care dla D <3

1 komentarz:

  1. "Jednak mało kto jest na tyle odważny by porwać się na wcielenie swoich sennych marzeń w życie. Ale gdy mu się uda jest najszczęśliwszy na świecie."
    Wspaniałe podsumowanie :) I przy tej okazji życzę wszystkim odwagi :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...