poniedziałek, 1 października 2012

Październik nadchodzi

Hejo!
Odrabianie lekcji z niemieckiego i jednoczesne pisanie posta to to co kocham. A poniedziałek jak poniedziałek, nie zapominając, że od początku września lekko mnie nosi. Objawia się to między innymi tym, że latam po szkole jak struś pędziwiatr bez celu dodatkowo do wszystkich po kolei się szczerząc. Jutro mam kartkówkę z historii, nie wiem czego się po niej spodziewać więc jak tylko skończę pisać to zabieram się za robienie notatek.I ogólnie nie mam czasu, więc nie wiem jak często coś się tu będzie pokazywać. A wczoraj byłam z K. na meczu. Tym razem drużyny, w której gra nasz kolega z klasy z gimnazjum i jeszcze paru znajomych. Zremisowali, w tym tygodniu tylko najmłodsi     
( gimnazjum) wygrali. Dzisiaj Zebra nie mogła się ze mną spotkać po chórze, dlatego wygrzebałam zdjęcie z egzaminów gimnazjalnych z kwietnia.


Buziaki M. <3


2 komentarze:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...