piątek, 2 listopada 2012

Kici, kici. Miał, miał, miał

Hejo!
Może raczej Miał! W środę na wf  klasy pierwsze LO w mojej szkole miały otrzęsiny, gimnazjaliści niestety nie, a patrząc na ich zachowanie im by się to bardziej przydało. A więc uczniowie pierwszych klas oficjalnie ewoluowali (chyba dobrze napisałam? ) z kotków na tygryski. Konkurencje były typowo kocie: picie mleka z bitą śmietaną, bawienie się kłębkiem wełny, jedzenie czekoladek z mąki, bardzo pomysłowe oraz miałczenie piosenek co przypadło w udziale mi i mojej koleżance. Nie powiem było śmiesznie, bo klasa musiała odgadnąć co to za piosenka, a to wcale nie było łatwe. Niestety moja klasa nic nie wygrała, a do zdobycia było zwolnienie z odpowiedzi i kartkówek z jednego dnia, dwóch godzin lub jednej godziny odpowiednio od zajętego miejsca. Było jeszcze rysowanie karykatur wychowawców klas, niektóre były bardzo ciekawe więc je pokażę.
Ale wąsy mieliśmy nie kotkowe tylko milordowe, a więc klasa 1F to szlachta.

I uwaga kto zgadnie po takim zapisie co to była za piosenka:
miał   miał   maił   miał   miał   miał   miaaaaaaaaał
miał   miła   miał   miał   miał   miał  miał    miaaaaaaaaał
miał   miła   miał   miał   miał   miał  miał    miał  miaaaaaaaaał
 miał miał miał miał miał miaaaaał (maiaaaał)
To refren, ale nie jestem pewna czy dobrze :) 

Oczywiście wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony szkoły. 


Nasza wychowawczyni ^^ dzieło koleżanek z klasy


Pani od WOS-u ^^ ten rysunek mnie najbardziej rozwala


Pani od fizyki, która,nas nie uczy niestety, ale zdolności plastyczne klasy fizycznej mnie powaliły ^^


Miał , miał miaaaaaaaaaaaaaaał ^^





Love <3, M :)

4 komentarze:

  1. fajne karykatury, nie mam pojęcia co to za piosenka. ;c fajne sa takie otrzęsiny, bardzo pomysłowe ;)
    nie walczę, poddaję się.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę dobra notka! :) ogólnie fajny blog ;D
    haha, pomimo moich chęci, nie wiem co to za piosneka ;<
    zapraszam do mnie: http://kingssandqueens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to było hmmm. Miał miał miał :D
    U nas nie było czegoś takiego, a trochę szkoda, bo wspomnienia fajne.
    Co do zdjęć to nie powiem, mają talenty plastyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ale fajnie :) Ja jestem w pierwszej klasie gimnazjum i my mamy gimnazjadę :P

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3