niedziela, 11 listopada 2012

Najulubione - bransoletki

Hejo!
Zapowiadany post nadchodzi.
Pierwsza- prezent od Alex. Miałam drugą złotą i o drobniejszych oczkach, ale nie mogłam jej znaleźć, Alex mnie zabije.
Dwie kolejne- pamiątki z Chorwacji.
Trzecia, w sumie czwarta- prezent od D. Podobna historia jak z pierwszą, były dwie ale do czarnej dorwał się brat, nawet nie wiem, który.



 Niech będzie, że piąta- pamiątka znad polskiego morza.


Szósta- w czerwcu "pożyczyłam" ją sobie od kolegi i mimo że była mu zwracana ciągle jest ze mną.
Siódma- akcja wymiana z koleżanką

Ósma- sznureczek z innej gazety, zawieszka z innej, abrakadabra i mam taką o to bransoletkę.

 Dziewiąta- prezent od K.
Dziesiąta- prezencik przy okazji kupna kremu z filtrem na wyjazd do Chorwacji.
Jedenaste- rzemyki w nieokreślonej ilości. Tu widać tylko część, bo robią mi one za łańcuszki, a nawet do porządkowania kartek. 

Czternasta (policzyłam rzemyki na zdjęciu^^)- nad tą trochę się zatrzymam. To moja ulubiona i najbardziej osobista bransoletka. Każdy charms coś symbolizuje, część od razu a część swoje znaczenie nabyło. Części do niej zostały zakupione w sklepie internetowym, a ja je złączyłam. Było to chyba koło roku temu.
A teraz po kolei.   



Sowa- modny motyw, to też powód dla którego tu jest. Poza tym to symbol mądrości i służ mi jako motywacja do nauki.
Aniołek 1- To nieskromnie ja. Zbieram aniołki, mam ich małą kolekcję, może kiedyś je tu pokażę.
Aparat- dodany ciut później. Zainspirował mnie kolega, a aparat symbolizuje ambicję, pasję, marzenia, dążenie do celu.
Aniołek 2, czy też aniołki- symbolizuje moich przyjaciół DAPP 
Trampek- muzyka, styl
Kostka gitarowa- podobnie jak trampek, ale również nie poddawanie się i dążenie od realizacji swoich zamiarów.
Moje niepozorne pudełeczko na te wszystkie skarby, jest ich o wiele więcej niż te tutaj pokazane.
Love, M <3

4 komentarze:

  1. Aaa ja jakoś ostatnio nie lubię nosić bransoletek :D Bo ja w ogóle jestem dziwna, ale za to mam mój zegarek, z którym się nie rozstaję xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna siódma ;) wszystkie wspaniałe ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, fajny blog :) Obserwuje i licze na to samo ^^ thisistimefortroll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...