poniedziałek, 5 listopada 2012

Poradnia

Hejo!
Piosenka którą miałczałam z koleżanką jest tutaj, kto odważny niech klika.Interesujący nas fragment zaczyna się od 44 sekundy.
Przez wolne zrobiłam jedno wielkie nic. Miałam całkiem ambitne plany żeby się pouczyć, ale nic z tego nie wyszło. Trudno, będę siedziała w tygodniu. Moją dewizą na te cztery dni było: "Będziesz miała czas żeby myśleć o szkole( i nie tylko o szkole zresztą ) po wolnym, teraz odpoczywaj." Powiedzmy, że wyszło. 
Miałam czas na to, żeby pomyśleć co ja ze sobą zrobię po humanie. Wszyscy mówią, że nic. A ja jestem cholerną optymistką i będę psychologiem. Szkolno-młodzieżowym, jeśli takie coś istnieje. Nie, nie żebym w tej chwili się tym głębiej interesowała. Jedyne co chyba łączy mnie z psychologiem to zdolność słuchania ludzi. I wydaje mi się, że umiem doradzać i jestem szczera, chociaż pod tym stwierdzeniem może kryć się wiele rzeczy.Wymyśliłam sobie, ze założę internetową poradnię psychologiczną. Póki co funkcjonuje ona nieoficjalnie przez fb, ale to się zmieni jak tylko skończę studia ;) mam nadzieję. 
A tak a propos tego jeśli ktokolwiek z was, chyba którakolwiek, chce się wyżalić, o wszystkim i tak po prostu o niczym również, można do mnie napisać. Bardzo proszę, ba, a nawet szczerze zachęcam do tego żebyście pisały.
Można na e-maila blogowego mirabelka612@gmail.com, ewentualnie na taki mój bardziej prywatny, ale o również świetnym adresie ziobka612@wp.pl. Oczywiście można pisać nie tylko w sprawach wyżej wymienionych ale pytania do mnie itp. Wykorzystałam po prostu tą notkę, żeby zamieścić tu jakiś kontakt do mnie. 
Trzymajcie się, M <3
Oczywiście zdjęcie lekko przerabiane, M. się nudzi to się bawi ^^


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz takie plany.
    Mnie psychologia interesuje, ale wiem, że po studiach psychologicznych trzeba odbyć 3 lata praktyk, na które wydaje się mnóstwo kasy, by potem móc robić coś z tym związanego, także chyba zdecyduje się na coś innego. Mimo to, życzę Ci powodzenia, choćby w tej poradni internetowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, ja tez się jeszcze zastanawiam ;)

      Usuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...