czwartek, 8 listopada 2012

Warto było? WARTO!

Hejo!
Pytanie z kapselka od Tymbarka, takie niby nic a sprzyjające przemyśleniom.Ja wiem co i wiem że było warto chociaż nie przyniosło to żadnego skutku, niestety. Może jeszcze przyniesie.
Ten tydzień masakra. Mam dwie dwójeczki z gegry, ale przyczepie się tej nauczycielki. Bo niby nam mówią: możecie napisać swoimi słowami. A kurcze jak się napisze to bardzo proszę 2. No cóż. 
Jutro słówka z angola do poprawy i test z antyku na polskim <3 Powinnam go była napisać zaraz po powrocie z Bydgoszczy, ale tak jakoś się przeciągnęło. I referat na edukację. I sprawdzian z chemii. Trochę tego jest. Ale dla mnie nauka to nie problem, ewentualnie brak na nią czasu. Ale pod tym względem nie jest źle. Źle jest w mojej głowie i to z tego samego powodu z którego było dobrze. Ale pozytywnie jest nadal. Czyli w ogólnym rozrachunku jest dobrze, ale mogłoby być lepiej, tylko że ja straciłam na to wpływ.
Dzisiaj zapowiedź posta o moich bransoletkach. Ja noszę ich tony. I charakterystycznie brzęczę. I żeby na blogu nie było samych przemyśleń, bo może od tego głowa rozboleć. 

Love, M <3





Wszystko oczywiście z cudne.pl Zresztą widać ^^


3 komentarze:

  1. nauczyciele tacy są.. wredni. przynajmniej większość. nie lubię geografii.
    cudne są, fakt *-* i do poprzedniej notki: Mirabelko, jesteś śliczna ! <3
    zapraszam na nowa notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zostałaś przeze mnie wyróżniona do Liebster Blog :)http://julunia148.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wczoraj pytał czy jestem zakochana xD I to pytanie zmieniło całe moje życie :D
    (Ale serio, tylko, że to długa historia ;D)

    Nienawidze takiego zachowania nauczycieli! z bio ostatnio miałam napisać jakąś definicje, ale napisałam dosłownie tak jak w zeszycie ona dyktowała, Aaa ona mi że źle! :<

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...