niedziela, 27 stycznia 2013

Ferie, późne postanowienie i ludzie się zmieniają

Hej!
Województwo mazowieckie rozpoczęło ferie zimowe. W końcu dwa tygodnie spokoju i odpoczynku. A raczej bym chciała, żeby ferie były związanie z odpoczynkiem. Jak mi się uzmysłowiło to co kochane nauczycielki nam zadały to gorączka na miejscu. Sprawdzian z historii (witamy na humanie), chemii, kartkówka z religii, tak niech pani dokłada nam więcej, geografii (bo jedna w tygodniu), "Bogurodzica" na pamięć (bo wstyd nie znać), jeszcze spr z WOSu, bo pani nie mogło być w czwartek, a większość klasy tyle się uczyła. Więcej nie pamiętam. A i "Dzieje Tristana i Izoldy". I co, że niby ja nie dam rady? ;)
Nie żebym się nie cieszyła, że są ferie, cieszę się bardzo i w sumie od piątku nie ma nie w domu, siedzę u cioci i z tego jestem zadowolona. Jeszcze dziś wybieramy się do kina. A w przyszłym tygodniu do Warszawy.
Druga rzecz. Miałam nie mieć, żadnych postanowień na ten rok, ale już jedno mam, jeszcze jedno nie zaszkodzi. A mianowicie: postanowiłam poodnawiać kontakty z osobami, z którym dawno się nie widziałam, nie rozmawialiśmy, nie pisaliśmy. Mój ambitny plan już jest realizowany, ciekawe tylko czy osoby, o których myślę będą chętne do współpracy.
Trzecia sprawa, luźno powiązana z tą powyżej. Podobno ludzie się nie zmieniają tylko poznaje się ich lepiej. Możliwe, ale z moich obserwacji i doświadczenia takie coś dotyczy cech pozytywnych. Natomiast ludzie zmieniają się na gorsze. I nie jest to zbyt optymistyczny wniosek. Oczywiście może być różnie, ale zawsze są jakieś ale.
Love M, <3
cudne.pl

2 komentarze:

  1. Ach! ferie *-* ja już powoli o swoich zapominam :C

    Aaa Twoje postanowienie, jest bardzo pozytywne, bo odnowienie kontaktów zawsze wychodzi na dobre :)

    I'm so happy! :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...