niedziela, 13 stycznia 2013

Orkiestra i urodziny Olki

Hej, hej!
Dziś są urodziny mojej przyjaciółki. Byliśmy z jej paczką na pizzy i ogólnie było spoko ale nie były to najlepsze urodziny w jakich brałam udział, jeśli kiedykolwiek takie były. Mniejsza. Mam zdjęcia sweterka ostatnio mojego ulubionego. No i oczywiście dzisiaj jest Wielka Orkiestra. Zaraz lecę na koncerty  potem na światełko do nieba.
A co do chóru. Rezygnuję do ferii, muszę wyciągnąć oceny na semestr. Rada jest 22, wywiadówka 24 więc do tego czasu nieci z prób. A w ferie prawdopodobnie będą warsztaty.
Trzymajcie się M <3

6 komentarzy:

  1. Powodzenia z ocenami, i żeby następna "impreza" ur była najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOŚP <3
    Kwestowałam przez trzy lata, w tym roku byłam tylko na koncercie i chyba samo kwestowanie było ciekawsze niż koncert u nas...
    I boże, jak ci pasuje w ciemnych włosach *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat dla przyjaciółki ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute :)

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...