środa, 23 stycznia 2013

Plotkara

Hej, hej!
Oczywiście powinnam się uczyć i oczywiście tego nie robię. Lekko się załamałam gdy odkryłam, że  na sprawdzian z fizyki notka wyszła mi o 2/3 krótsza niż na malutką kartkóweczkę z polskiego. Teraz to już tylko aby przetrwać dzisiejszą fizykę i jutrzejsze osiem lekcji.
Od jakiegoś pół roku jak tylko mam dostęp do komputera, czyli jak bracia nie siedzą mi na głowie, non stop oglądam "Plotkarę". Jeszcze w gimnazjum miałam w klasie dwie koleżanki,które ten serial uwielbiały w liceum jest ich więcej. To i ja zaczęłam oglądać. I wciągnęłam się na maksa. Ale jestem już w trakcie oglądania ostatniego sezonu i rodzi mi się w głowie pytanie: co ja będę oglądała jak skończę? Nie mam pojęcia. Może zaległe polecane filmy. Nie piszę o fabule serialu, bo patrząc po blogach chyba prawie każdy ten serial ogląda, a jeśli nie to na pewno o nim słyszał. A ja naprawdę nie mam pomysłu na notkę. No może na taką z wiedzy o społeczeństwie.


Pozdrawiam M, <3


P.S. Trochę się na blogu pozmieniało i pozmienia się jeszcze więcej. Potrzebuję nagłówka, nawet zgłosiłam się do konkursu, ale niestety nie wygrałam. Chyba jednak będę zmuszona sama przysiąść i go zrobić. Ale czego to się nie robi, żeby tylko nie zacząć się uczyć ;)

P.P.S. Poprzednia notka miała numer 50! Dziękuję wszystkim obserwatorom i komentującym! Jesteście kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3