czwartek, 31 stycznia 2013

Ubrany styczeń

Hej, hej!
Póki co siedzę w domu, potem mam spotkać się z sis. A że siedzę w domu to pochłaniam kolejne książki i filmy. Ostatnio było tu dużo pisania więc dziś zdjęcia części rzeczy, które zagościły w mojej szafie w styczniu. Część odziedziczona po cioci, a część z łupów z sh.

Biały- sh (Dorothy Perkins)
Zielony- sh (Lauren Taylor)
Duży i dług- sh (Marks&Spencer) Prezentowany na mnie tutaj
Trochę rozmazane, sukienka w drobne kwiatki- sh (H&M)

Beżowa - House <3 



Odziedziczone:
Komin
Koszula z krótkim rękawem
Brzoskwiniowy sweterek
Długi, asymetryczny sweter z golfem.

Trzymajcie się, M <3

8 komentarzy:

  1. świetne ciuchy w jakim sh ty takie znajdujesz / ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten zielony sweter : )

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej! Dwa pierwsze sweterki są genialne , chętnie przygarnęłabym je do swojej kolekcji c:

    ps.obserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Stella x

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam szczęścia w lumpeksach! :C A takie sweterki chętnie bym przygarnęła! :)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny BLOG!!!

    Obserwuję i liczę na to samo ;*:D

    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne sweterki! :D Na sam widok cieplej mi się robi :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka coś mi mówi, że nie możesz doczekać się lata :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...