sobota, 2 lutego 2013

Abrakadabra - prezent dla Zebry

Hej!
Pierwszy tydzień ferii minął zdecydowanie za szybko. O powrocie do szkoły nawet mi się nie chce myśleć. A z wolnym czasem coś trzeba zrobić. Dwa razy spotkałam się z siostrą, czytałam, sprzątam i robię inne ambitne rzeczy, tylko po to, żeby nie mieć czasu na zajrzenie do podręcznika z historii. No i byłam u cioci.A jedną z najbardziej konstruktywnych rzeczy jakie zrobiłam to skończenie prezentu dla Zebry. W końcu, bo wstyd się przyznać, miał być gotowy na jej urodziny w październiku, ale nie przypuszczałam, że szkoła zajmie mi tyle czasu. Jest to wyszywana zakładka do książki. I tak zrobiłam ją sama, od początku do końca, chociaż nie do końca wyszła tak jak to sobie zaplanowałam. 

 W końcu wyszyte! I wiadomo dlaczego Zebra ;)

I zszyte! Przód.                                                                        Tył
A tak się prezentuje na książce "Nieposkromiona" P.C.Cast+Kristin Cast

Pozdrawiam M  <3

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent. Kurcze, pomysłowe, z sercem, a do tego przydatne :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie śliczne ! Też kiedyś wyszywałam, ale to nie dla mnie :)
    http://luxury-diamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hah!, też zwykle robię wszystko, żeby tylko nie musieć robić czegokolwiek z historii no i oczywiście WOSu.
    masz jeszcze tydzień ferii, a ja za tydzień będę je w końcu miała ;D
    a prezent pomysłowy i od serca. Świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka zdolna ; o Ja mam dwie lewe ręce do robótek tego typu :( Gratuluję, świetnie się prezentuje ! :)


    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. musisz być naprawdę cierpliwa, bo zrobienie czegoś takiego jest pracochłonne, a twoje udało się bezbłędne obserwoję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;) + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci wyszło ! *.*

    Obserwujemy ? <:

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Fajna rzecz... i to własnoręcznie wykonana :). Kurczę, ja też mam sprawdzian z historii, ale nie chcę mi się uczyć... w tej książce można zamieszkać! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://foch4ever.blog.pl/ - Beatrycze.
    PS: Masz bardzo fajnego bloga... będę wpadała ;D.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie Ci to wyszło :)

    siiteemodels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3