sobota, 16 lutego 2013

Kot weekendowy

Hej!
Po pierwszym tygodniu szkoły  jakoś żyję. Ale nie wiem czy przetrwam następny. Kumulacja sprawdzianów, kartkówek i lektura mnie przeraża. Trzeba się uczyć. A ja siedzę przykryta kocem i nie mam ochoty nic robić. Najchętniej to bym spała. Trochę się rozchorowałam, tylko odrobinkę, ale głowa boli mnie tak, że mama trzy razy musi mi coś powtarzać zanim to do mnie dotrze. 
"W weekend dobra wróżka zamienia mnie w kota:
wtedy śpię, jem, włóczę się po mieszkaniu i nie mam żadnych wyrzutów sumienia." kwejk.pl
Dokładnie pasuje ; )


 
  To a propos Walentynek.
A może bardziej Dnia Singla ?


A te z wczorajszej pizzy klasowej .
Trzymajcie się, M <3

13 komentarzy:

  1. ja jestem kotem 24/7 haha <3 ale jesteś słodka! ^^
    jaką lekturę czytasz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      "Dzieje Tristana i Izoldy"

      Usuń
  2. Cóż, na mnie nawet wołają Kot, więc i u mnie się zgadza.
    I dołączam się do pytania Shiro, co czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę kołnierzyk *____*
    ślicznie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o tez bym chętnie poszła na pizze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeszłabym się na pizzę *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. również mam nawał nauki, nie wiem jak to ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear,
    Would you like to follow each others blogs with blogger, facebook and bloglovin?
    Have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tak całe ferie ... jem, śpię i włóczę się bez celu ...
    Fajny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...