środa, 6 lutego 2013

Pączki, pączki wszędzie

Hej!
Jestem w cioci niedaleko Warszawy. Cały wypad nie wypalił tak jak planowałam, a w zasadzie planowałyśmy, może uda się pomysł zrealizować w wakacje.  Nudne już jest to moje pisanie o tym, że nie sposób zmusić mnie do nauki z historii, ale taka prawda i do tego momentu nic się nie zmieniło w tym zakresie. Ale musi bo wracam dopiero w niedzielę. A potem do szkoły, o matko! tak nam plan zmienili, że jest to najgorszy jaki miałam całą moją ścieżkę edukacji. No i do niedzieli nie mam dostępu do moich zdjęć. A że zwykłam publikować co dwa dni, dziś post o pączkach, gdyż tłusty czwartek już jutro. Ja mam zamiar się nimi opchać, co znaczy, ze zjem nie więcej niż trzy. 
Pączkowe inspiracje.
Od samego patrzenia  przytyłam chyba ze trzy kilogramy ; )

Chyba wszystkie źródła odsyłają do przepisów lub ciekawostek o pączkach. 

Pozdrawiam, a szczególnie tych wszystkich, którzy są na diecie, wytrwałości, M <3
 
ŹRÓDŁO 
  
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO 
 
ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO 

 

9 komentarzy:

  1. Ja na pączki nie mogę już patrzeć ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jem pączusia, pyycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem na diecie, ale wczoraj wszamałam 2 pączki :D przy odpowiednich ćwiczeniach można sobie pozwolić na tłuste czwartki co tydzień ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och tam ten dzień jest raz w roku, można sobie pozwolić na jednego lub dwa, ewentualnie 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pączki, ale tylko mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze są te małe pączusieee ! <3333 Zjadłabym *,*
    Mój rekord to 3, więcej nie dam rady, nie ma bata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te małe kuleczki pączkowe! Taaak to jest to! Dzięki ich wielkości można zjeść więcej ^^
    Cudowny jest ten tłusty czwartek.


    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniamm.! Pycha.! Zjadałam 2ale były duże.!
    Ciekawy blog.
    + obserwuję i zapraszam do mneie

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...