wtorek, 7 maja 2013

Abrakadabra - prezent dla D

Hej!
Maturzyści męczyli się dzisiaj z językiem polskim, a ja z tej okazji siedzę i odpoczywam u mojej cioci. Bardzo się cieszę, że blogger działa, bo jak ostatnio tu byłam to odmawiał współpracy, a zależy mi na tym by dodać notkę koniecznie dzisiaj. Są to, oprócz moich i Bożego Narodzenia, najważniejsze urodziny w moim kalendarzu- mojej najlepszej przyjaciółki. Niestety w tym roku nie mogłyśmy spędzić ich razem, bo D aktualnie uczy się w USA. Co innego będzie w moje, są w wakacje, więc mamy plany zaszaleć. Oczywiście przygotowałam dla D prezent, musiałam go wysłać ponad tydzień przed by mieć pewność, że dotrze na czas. A jest to przygotowana własnoręcznie kartka, inspirowana scrapbookingiem.Wiem, że nie jest idealna, została zrobiona spontanicznie i tylko z tego co akurat miałam w domu. Poza tym nigdy wcześniej raczej nic takiego nie robiłam.

Trzymajcie się, M <3

7 komentarzy:

  1. jest przecudowna!!!!!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się ucieszy!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie zadowolona. Nie liczy się co się dostaje, ważne jest czy ten ktoś poświęci trochę czasu i zrobi go własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny prezent , zrobiony własnoręcznie i z pewnością od serca , Dominika powinna to docenić.

    Serio , to urocze jak ktoś poświęca swój czas , żeby zrobić dla kogoś innego coś miłego. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, w sam raz na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszy i najpiekniejszy prezent jaki dostalam!!!!!!
    tule mocno. :***

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3