środa, 26 czerwca 2013

VIII Otwarty Ogólnopolski Turnieju Chórów o Miecz Juranda – Spychowo 2013

Hej!
Dzisiaj mam dla Was post bardzo konkretnie o konkursie. Ale jeszcze tytułem wstępu to miejscowość, w której byłyśmy to Spychowo nie Spychów, chociaż konkurs był o Miecz Juranda i generalnie wioska bardzo utożsamia się ze Spychowem z "Krzyżaków". 
A teraz słowo o repertuarze:
1. Piosenka średniowieczna, obowiązkowa- Kanon na pochwałę lata- anonim angielski, przez nas nazwany "Lato przyszło do nas znów"
2. Piosenka ekologiczna (a tak naprawdę o tematyce przyrodniczej), obowiązkowa- "W zielonym gaiku" J. Świdra, za którą dostałyśmy puchar Nadleśnictwa.
Program dowolny, za który również dostałyśmy puchar:
3. "Duetto buffodi due gatti" (Duet kotów) G. Rossiniego
4. "Lady be good" G. Gershwina
5.  "Kyrie" J. Leavitta
6. "Służyłem ja tobie" w opr. W Sołtysika
W części integracyjnej śpiewałyśmy:
1. "Tourdion"
2. "Siyahamba"
3. "Lady be good"
Na Mszy Świętej w kościele w Świętajnie śpiewałyśmy:
1. "Pan jest mocą swojego ludu"
2. "Ave Maria" G.Caccini
3. "Gaude Mater Polonia"
4. Alleluja 
5. "Modlitwa o pokój" 
Trochę tego musiałyśmy przygotować, ale było warto. Zdjęć ze strony szkoły nie udało mi się ściągnąć na komputer, do tego potrzeba chyba jakiegoś cudu, ale pogadamy w przyszłym roku, bo się dowiedziałam, że będę realizowała program dla rozszerzonej informatyki. Jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć zdjęcia zapraszam na stronę szkoły <klik>, i parę dodatkowych informacji na temat konkursu również ze strony szkoły <klik> oraz ze strony Przyjazne Spychowo <kilk>.

Trzymajcie się, M <3



2 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała śpiewać w chórze *.*
    Gratulacje, że wygrałyście i ogarnęłyście to wszystko. Ja bym dwóch nie zapamiętała i po prostu ruszała ustami mając nadzieje, ze nikt nie zauważy, więc szacunek dla was ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, troche roboty mialyscie z tymi piosenkami pewnie, wazne, ze nie na marne! Gratuluje wygranej! :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3