poniedziałek, 29 lipca 2013

B-day !

Hej!
Wspominałam już, że miałam w tamtym tygodniu urodziny, dlatego dzisiaj chciałbym pokazać prezenty jakie dostałam. A zasadzie to będzie tylko prezent od D. bo rodzinka uznała, że jestem już za stara żeby mi kupować prezenty i dostałam kasę. 


A więc po kolei.(Jestem na humanie i zaczynam zdanie od 'więc', pani od polskiego nie byłaby dumna) Okulary kocham i uwielbiam, i nie potrafię bez nich żyć, najchętniej bym ich nie zdejmowała, tylko, że mam niezwykły talent do ich niszczenia. Bilans tego roku - 2 sztuki to i tak w sumie nieźle, mam tylko nadzieję, że tym uda się pożyć trochę dłużej. Cienie specjalnie dobierane pod mój kolor oczu, są cudowne, te kolory są idealne, tylko nie wiem czy będę miała dużo okazji, żeby z nich korzystać, bo ja się raczej nie maluję. Pierścionek żebym mogła poczuć się jak prawdziwa gwiazda, chyba dobrze widać, że jest na nim napis DIVA. I podkoszulki, jedna w bardzo letni wzór, a druga w bardzo mody kwiatowy. Do tego dostałam jeszcze czekoladę, ale do niej dobrali się moi bracia i mleko, ale to jest taki prywatny żart mój i D.  

Mam nadzieję że jeszcze się nie rozpuściliście, bo mi niewiele brakuje, M <3

5 komentarzy:

  1. Ja się rozpuszczam!

    Świetne prezenty, wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego!!!
    A co do prezentów, to ja zazwyczaj dostaję tylko czekoladę i kasę, ale ten twój prezent jest boski ;P Okulary są cudne *.*
    A co do rozpływania... no cóż, mam wentylatorek do laptopa, więc nie jest najgorzej :D Ale ogółem to teraz można śmiało mówić o globalnym ociepleniu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Kiedy poważnie biorę się za pisanie, zazwyczaj wychodzi mi tego o wiele za wiele. Ja też wplątuje w to wszystko swoje przemyślenia i skojarzenia, czasem mam problemy z utrzymaniem głównego wątku. Widocznie jesteśmy już zbyt wyćwiczone w boju z referatami, by pisać krótko :D

      Usuń
  3. Spóźnione najlepsze życzenia! Sto lat :)

    Faktycznie, przy takiej temperaturze nietrudno się chyba całkowicie rozpłynąć... Na szczęście u mnie właśnie jest burza, oby się trochę ochłodziło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione życzenia urodzinowe! ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3