poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cytaty: "Miasto kości"

Hello!
Prawdę powiedziawszy zupełnie nie miałam pomysłu na dzisiejszą notkę, ale Zebra podpowiedziała mi o czym mogę napisać. Trochę zmieniłam formę, miała to być recenzja, ale książki czytałam w trzeciej klasie gimnazjum i trochę mi się miesza ich treść, a taką formę notki podpowiedział mi facebook, bo lubię dużo stron z cytatami i tak mnie natchnęło. Co do książek uwielbiam całą serię i mam nadzieję, że po wakacjach biblioteka w mojej szkole będzie miała 5 część, bo jeszcze jej nie czytałam. Teraz z Zebrą czekamy na premierę filmu i w przyszły wtorek wybieram się do kina.Cytaty pochodzą ze strony: wikicytaty, a ja wybrałam te, które najbardziej mi się podobają.

> – Co pani może wiedzieć? To znaczy, o miłości.
Dorothea złożyła miękkie białe ręce na kolanach.
– Więcej niż przypuszczasz. Czytałam w twoich fusach od herbaty, pamiętasz, Nocny Łowco? Nie zakochałeś się jeszcze w niewłaściwej osobie?
– Niestety, Damo Nieba, moją jedyną prawdziwą miłością pozostaję ja sam.
Dorothea wybuchnęła śmiechem.
– Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.
– Niekoniecznie. Od czasu do czasu odtrącam się, żeby było ciekawiej.


> – Zakochasz się w niewłaściwej osobie. I będziesz miał wroga.
– Tylko jednego? To dobra wiadomość.

                                                                                                                                                         
>Jace prychnął.
– Wozi dziewczyny furgonetką? Nic dziwnego, że [Simon] ma takie powodzenie u dam.
– Samochód to samochód. Po prostu jesteś wściekły, że Simon ma coś, czego ty nie masz.
– Ma wiele rzeczy, których ja nie mam – odparował Jace. – na przykład krótkowzroczność, złą postawę i beznadziejny brak koordynacji ruchowej.


>– Jeśli masz ochotę, możesz wystawić głowę przez okno. Lukę się roześmiał.
– Jestem wilkołakiem, a nie golden retrieverem.


> – Nie traktuj mnie z góry.
– Trudno byłoby mi traktować ciebie z dołu. Jesteś za niska.


> – Powiedziałeś, że chcesz się przejść. Jaki spacer trwa sześć godzin?!
– Długi?


> Zerknęła na Jace’a, który szedł kilka kroków przed nimi i najwyraźniej rozmawiał z kotem.
Clary zastanawiała się o czym dyskutują. O polityce? Operze? Wysokich cenach tuńczyka?

5 komentarzy:

  1. Genialne cytaty :D Ten jeden (o wzroście) idealnie pasuje do mojej znajomej. Moja inna znajoma czyta tę serię i bardzo sobie chwali. Ja nawet kupiłam jej 2 część przez przypadek na urodziny. Ja jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio zaczęłam tyle serii, że powoli mi się miesza, kto z kim jest i kto kogo nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można nie mieć czasu na uśmiech. Uśmiech jest w życiu najważniejszy!
      Ja robiąc swoje głupie eksperymenty uśmiechu, sprawiłam, ze dwóch ludzi się uśmiechnęło, kilkunastu spojrzało krzywo, a jeden aż się odsunął. Tyle przegrać T.T

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z książek z tej serii, ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz u mnie, obserwuję i zapraszam jeszcze kiedys:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się do Miasta Kości zabrać :/

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3