wtorek, 8 października 2013

5 minut dla rozrywki i nauki

Hej!
Matematyka, sprawdzian z polskiego, polski, próba, historia i tak do 15.10. Dużo tego trochę, potem jeszcze poszłam z mamą po włóczkę na sweter. A po próbie myślałam, że nogi mi odpadną, na szczęście jutro nic, potem czwartek, piątek- koncert. Teraz chwila odpoczynku, a w piekarniku już robi się pizza.
Chciałam Wam dziś pokazać dwa filmiki, myślę, że warto poświęcić 5 minut żeby je obejrzeć. Wywołały u mnie szeroki uśmiech na twarzy. Moją bardzo ładną grafikę, a i ich treść jest ciekawa. Enjoy!


LOVE, M <3

4 komentarze:

  1. Jadłam dzisiaj pizzę! :D Mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten drugi filmik. Zresztą, oba są genialne. A cóż za sweterek się tworzy? I o boże, trochę dużo tego masz O.o Baaaardzo trochę dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Paperman jest taki krótki, ale i tak go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem właśnie w trakcie przekonywania się, że licealny "polski" - sam w sobie - nie był wcale taki zły... Na studiach jest armagedon! :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3