sobota, 19 października 2013

Moja nowa muzyczna miłość

Hello!
Sobota to chyba najlepszy dzień tygodnia. A nawet zdecydowanie. Ja oczywiście miałam plany si e uczyć, bo w przyszłym tygodniu mam sporo kartkóweczek, sprawdzianów i lekturę, ale w sumie tylko rano ogarnęłam trochę matmę. Cały dzień oglądałam, słuchałam i zachwycałam się Mozart, l'Opera Rock. Ja mam słabość do musicali, a od tego to się nie uwolnię chyba do Bożego Narodzenia. Wypadałoby jeszcze z mojej strony napisać skąd wiem o tym cudzie, mianowicie Annalina napisała o nim na swoim blogu, a ja nie byłabym sobą gdybym nie sprawdziła co to jest. Oczywiście ja ani be ani me po francusku więc ile się dało oglądałam z napisami angielskimi, a potem zaszalałam i z napisami po rosyjsku. Nie żebym znała, ale przynajmniej oglądałam, bo inaczej nie obejrzałabym drugiego aktu, a że znam biografię Mozarta tak mniej więcej to się połapałam. No i przeczytałam tłumaczenia wszystkich piosenek. Koleżanka z ławki uprzedzona o mojej nowej miłości, i muzycznej i w postaci wokalisty odgrywającego postać Mozarta. Jak ja żałuje, że w Polsce nie powstają takie rzeczy, a jeśli tak to ja wiem o tym, albo po fakcie, albo jak nie mam możliwości pojechać.
Kilka przykładowych piosenek, do których zrobiono teledyski. To chyba świadczy o dość dużej popularności. Tłumaczenia ,bo piosenki są warte wiedzenia o czym w nich śpiewają, szczególnie ostatnia ; )

5 komentarzy:

  1. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię też piątki <3
    Musicale, to nie dla mnie :( chyba zazdroszczę ludziom, którzy potrafią super śpiewać, tańczyć i to jeszcze równocześnie, Aaa ja.. HaHaHa :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam sobotę. I mam do napisania referat z polskiego, w którym wgl nie rozumiem tematu. W sumie fajne to jest. I rzeczywiście gościu ma fajny głos. Mam znajome, które znają francuski, ja umiem powiedzieć tylko kilka słów. I u nas też jest coś takiego. Na pewno, tylko najwidoczniej za słabo szukasz. W sumie też bym poszła sobie na takie coś. Albo chociaż na zwykły spektakl.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku,śliczne *____________*
    kocham musicale też :D
    i nie,mam aparat ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że tylko ja to oglądam :p

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3