środa, 11 grudnia 2013

Czy potrzebne jest nam Boże Narodzenie?

Hello!
Spokojnie nie poświęcę notki na rozważanie pytania z tytułu. Po przemianie wewnętrznej mojej koleżanki z klasy na scenie wystarczy mi podniosłego nastroju, rozmyślania o sensie i celu życia i temu podobnych sprawach pewnie właśnie gdzieś do świąt. Generalnie przedstawienie nie było złe, tylko musiałyśmy siedzieć godzinę na przemówieniach, żeby zaśpiewać jeszcze jedną piosenkę. Ale plus jest taki, że po zmarnowaniu całego ranka i południa, po powrocie zrobiłam wiele pożytecznych rzecz: sprzątnęłam szafę, napisałam wypracowanie, przepisałam historię i napisałam jeszcze jedną rzecz. Ale jestem winna zdjęcia. 

źródło: eostroleka.pl





LOVE, M <3

2 komentarze:

  1. Wnioskując z ilości członków zespołu, podłoga musi drżeć gdy śpiewacie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym coś tej dziewczynie zrobiła... Naprawdę. Co do zdjęcie: Szukanie Ciebie poziom hard :D Ale ładnie tak razem wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3