czwartek, 23 stycznia 2014

Elie Saab Haute Couture Spring/Summer 2014

Hello!
Dawno nie pisałam. Jestem teraz u cioci pod Warszawą i korzystam z korepetycji u profesora, tego samego, który pomógł mi z dostaniem się do biblioteki UW. Gramatyka języka polskiego to dziedzina dość obszerna, ale udało mi się na szczęście już większość powtórzyć.
Ale dziś coś zupełnie z innej beczki. Mianowicie zdjęcia z pokazu Elie Saab. Raczej nie interesuję się modą, ale te sukienki mogłabym oglądać godzinami. Zaczęło się od ślubnej sukienki Blair z "Plotkary".  I do tej pory, głównie na fb, co pojawią się jakieś zdjęcia to siedzę i je oglądam. I od nowa i od nowa. Ani w sumie te sukienki do mnie pasują, ani to mój styl, a jednak mi się podobają. 
Wybrałam 9 zdjęć, jakie ukazały się dziś na fb, z pokazu z tytułu notki. 







Pozdrawiam, M <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3