środa, 1 stycznia 2014

Grudniowe zdjęcia, teksty z całego roku

Hej!
Chcę dziś upiec dwie pieczenie na jednym ogniu: pokazać zdjęcia z grudnia, ale ułożyć je tak, aby oddawały cały rok i skomentować cytatami, dotyczącymi każdego miesiąca mijanego roku. 
Styczeń:
"Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń jest tylko zupełnie inne" William Szekspir
Luty: 
"Nasz ból przedłuża się i zwiększa nieskończenie na skutek refleksji, jakiej nad nim dokonujemy" Henri Bergson
Marzec: 

 
"Dobroć jest największym skarbem ludzkości, lecz dopiero dobroć i rozum tworzą człowieka, a wzbogacone o talent prawdziwego artystę" Stanisław Witkiewicz 
Kwiecień: 
Cieszmy się z małych rzeczy. I małych ludzi. 
Maj:
"Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza." Albert Einstein
 Czerwiec: 

"Let's make it all for one and all for love" - piosenka z Trzech Muszkieterów 

Lipiec: 
"Największym urokiem świata jest urok drugiego człowieka" Zofia Nałkowska
Sierpień: 
Wielka miłość mojej koleżanki z ławki, Tu akurat filmik-piosenka, udzielają mi się nastoje wyżej wymienionej, ale taki mały Loki jest uroczy. 
Wrzesień: 
Życie jest bezsensu. Jako motto na nowy rok szkolny. 
Październik: 


"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga." Winston Churchill
Listopad: 
"Miła jest praca skończona" Cyceron
Grudzień: 
„Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Wierz mi, malutka, żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.” - "Czas pogardy" Andrzej Sapkowski 

Trzymajcie się, M <3






3 komentarze:

  1. Lutowe i październikowe niebo jest niezwykle urzekające *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. I piękne cukierki *_* Szkoda, ze ich nie lubię Y.Y Rozpoznaję na jednym zdjęciu mój charakter pisma :3 Czuję się wyróżniona :D
    A co do mojego czytania, moja droga, gdybym czytała za każdym razem, gdy mam wolny czas to liczba przeczytanych przeze mnie książek była by 3-cyfrowa. Nwm jak, zawsze mam wolny czas i dużą tendencję, by marnować go na głupoty. Yhm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Shakespeare'a, ale wolę zapis pierwotny nazwiska :). O, Sapkowski!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3