poniedziałek, 31 marca 2014

Pozytywne 3 miesiące

Hello!
Nie spodziewałam się, że kwiecień rozpocznie się tak szybko, co prawda dopiero jurto, ale piszę już dziś. W tym tygodniu mam trochę pracy w szkole, a jest to nowość, bo ostatnio nic nie robimy. Fakt, że to tylko 3 dni, bo potem mam rekolekcje. W zasadzie już tylko 3 miesiące i wakacje. Choć nawet teraz mój tryb życie jest bardziej wakacyjny niż szkolny. A dziś mam kilka zdjęć z ostatnich 3 miesięcy, niestety aparat w telefonie mi się zepsuł i jest ich niewiele. Znając mnie to prędzej kupię sobie nowy telefon niż pójdę z tym do naprawy. 

Moi bracia jak zawsze kochani, gdy tylko zobaczyli Lokiego w swojej grze od razu mnie zawołali ^^
Nauka na historię, tylko 6 godzin ^^
Niżej zajęcia artystyczne, moja wizja słynnych Słoneczników, niestety ktoś ją poplamił czarną farbą no i kolory nie są tak ładne jak na żywo. Oraz zadanie dla dadaistów, czyli stworzenie nowych obrazów, w sumie są 4 części, ale tylko te dwie miałam w domu. 
 Kocham mój widok z okna <3


 Zwykle nie ustawiam książek w kolejki, ale w ostatnim czasie zdarza mi się to często. Do tej sterty należy też: "Wielki Gatsby" i "Ludzie bezdomni". A do przeczytania została mi tylko ta ostatnia książka. 

Ostatnio czuję się wyjątkowo dobrze, Wam też tego życzę, M <3

6 komentarzy:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3