środa, 9 kwietnia 2014

City

Hi!
Kocham moją szkołę. Znów, tym razem ze względu na dzień otwarty,  miałam wolne. I przesiedziałam cały dzień w domu, trochę przez na pogodę, trochę dlatego, że odwołano próbę chóru. Ale teraz patrząc przez okno wydaje mi się, że na zewnątrz jest całkiem ładnie.
Dziś troszkę o kolejnym zespole, którego słucham. Podobnie jak większość moich muzycznych miłości i ta rozpoczęła się na antenie MTV Rocks. Tym razem to zespół The 1975. Zobaczyłam teledysk do piosenki Girls i nie powiem, żeby mi się spodobał. Ale ponieważ piosenka leciała czasami 15 razy dziennie przyzwyczaiłam się do niej, a nawet uznałam, że teledysk jest całkiem zabawny. Postanowiłam poszukać innych piosenek i szczególnie spodobała  mi się The City. Tak tylko ostrzegam, że teksty większości piosenek nie wszystkim mogą się spodobać. 

Trzymajcie się, M <3

2 komentarze:

  1. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że MTV Rocks to najlepszy kanał muzyczny. Dobrze znam The 1975, umilają mi sobotnie porządki ;) Najbardziej lubię tę piosenkę: https://www.youtube.com/watch?v=xeDGfk0UJw8.

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3