niedziela, 11 maja 2014

Moja Wizja

Hejhej!
Postanowiłam wykorzystać wczorajszy finał Eurowizji do napisania notki muzycznej. Wybrałam 7 występów, które najbardziej mi się spodobały, ale nie w jakiejś konkretnej kolejności. Nie ma też jednego kryterium "podobania się" tych piosenek. Jedne są zabawne, inne wesołe, a przy innych spodobała mi się osoba, która śpiewała.

Moje serce podbił Pan-Chomik
Bo są tacy kolorowi. 
Bo podoba mi się taki musicalowy styl tej piosenki i sposób jej śpiewania. No i kojarzy się z "Deszczową piosenką" 
 Bo pan w kapeluszu. 
Bo Francja,bo wąsy, bo wesołe.

Prawdę powiedziawszy to nie wiem. Bo wydaje się być jak wiele innych, a jest nawet interesująca. 

Jakbym miała głosować to na niego <3

Mam nadzieję, że powybierałam dobre linki, bo trochę tego jest i można się pogubić, M <3

2 komentarze:

  1. Śliczny blog :D Świetny post, Eurowizja nie obejmuje mojego stylu muzycznego, ale piosenki które wybrałaś są naprawdę fajne :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3