wtorek, 20 maja 2014

morelowa

Hello!
W niedzielę była komunia mojego brata. Po całej imprezie byłam tak zmęczona, że jeszcze wczoraj po szkole odsypiałam. W sumie nie wiem dlaczego tak mnie to wykończyło, bo to nie wesele gdzie się tańczy, ale to nie zmienia mojego samopoczucia. 
Dziś bardzo zależy mi na pokazaniu sukienki kupionej na tę okazję. Nie obyło się bez przeszkód, ale najważniejsze, że w końcu jakąś kupiłam. Niestety nie posiadam przenośnego wiatraka, a ten naturalny wiatr nie chciał współpracować i zdjęcia nie są do końca takie na jakie liczyłam.




3 komentarze:

  1. Urocza jest ta sukieneczka! :)

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Morelowa Mirabelka. Jak to zabawnie brzmi. Śliczną masz tę sukienkę. Serio serio. I wyglądasz w niej cudownie *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale urocza sukieneczka :)_))

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3