sobota, 21 czerwca 2014

Dam radę!

Hello!
Ostatnio postanowiłam udowodnić sobie parę rzeczy. Skoro, na przykład, moja koleżanka może zapuścić paznokcie, to czemu ja nie. Oczywiście, to nie wydaje się niczym wielkim, ale ja, niestety i to już od maleńkości, je odgryzałam. I udało mi się! W tym momencie mam chyba najdłuższe i najładniejsze paznokcie w życiu. Ale je pokażę przy innej okazji. Dziś mam zamiar wykorzystać taką sztuczkę psychologiczną. Jeśli ogłosi się gdzieś publicznie jakieś swoje postanowienie to, podobno, łatwiej w nim wytrwać. Ja właśnie postanowiłam ćwiczyć. Konkretniej, mam zamiar przygotować mój brzuch na lato. Tak wiem, bardzo wcześniej się za to zabieram. Ale chyba 6 czy 7 raz w ciągu trzech miesięcy i nie za bardzo mi to szło. Mam nadzieję, że napisanie tego tu jakoś mi pomoże. Przy okazji zaprezentuję zestaw ćwiczeń, który sobie wybrałam. 

To około 20 minut. A skoro i tak więcej czasu zajmuje mi siedzenie przed komputerem, to żaden problem wygospodarować te kilka minut na ćwiczenia.

Trzymajcie się,  M <3

5 komentarzy:

  1. Mel B jest najlepsza :) Życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki za kolejne postanowienie! Skoro z paznokciami się udało, z brzuchem też musi :D

    Dziękuję bardzo za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio połamałam wszystkie paznokcie >.< No cóż, życzę ci powodzenia w zapuszczaniu i ćwiczeniu, ja sama ostatnio ćwiczyłam 3 dni pod rząd (takie postępy). I mam nadzieję, ze pójdzie ci lepiej niż mi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ćwiczyłam. Powodzenia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...