środa, 25 czerwca 2014

Wszyscy noszą wianki


Hello!
Dobra, nie wszyscy, ale mi ogromnie podoba się moda na doklejanie wianków do zdjęć znanych osób. Chyba, że same są tak miłe i je zakładają. Na szczęście wianek jest takim dodatkiem, który kupić może każdy śmiertelnik i poczuć się jak gwiazda. Chociaż może to gwiazdy je zakładają żeby poczuć się jak ludzie.
A dziś mój mały wybór wakacyjno-optymistycznych i kolorowych obrazków z tumblra. Kompletnie utonęłam na tej stronie i nie umiem wypłynąć. Albo nie chce, tyle tam ciekawych rzeczy. 



 W poprzednim poście wspominałam o serialu "Doctor Who". Możecie zacząć się przygotowywać, bo oto mój ulubiony Doctor w wianku. I nie bez znaczenia jest to, że są to róże.
























Kolorowych snów, M <3

PS. Przeceniłam kilka sukienek na vinted, serdecznie zapraszam <kilk>. 
Prawda jest taka, że bardzo zależy mi na pozbyciu się tych rzeczy z szafy więc jeśli jesteście zainteresowani, a nie macie konta na tej stronie to piszcie na maila mirableka612@gmail.com.  

4 komentarze:

  1. Samej mi się niektóre te wianki podobają. Są takie urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bym miała długie włosy sama bym wianki nosiła:)


    ps. a u mnie? KOLORY I LATO W FASHIONOWEJ ODSŁONIE :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...