niedziela, 13 lipca 2014

Nowe nabytki książkowe

Hello!
Ja w tej chwili zapewne odpoczywam w hotelu po całodziennym korzystaniu z atrakcji Zakopanego. Nie przepadam za planowaniem postów, ale akurat ten daje mi możliwość pokazania Wam rzeczy, o których jeszcze tu nie wspominałam, bo nie za bardzo miałam na to czas.

 Chyba na początku czerwca w Biedronce była dość duża wyprzedaż książek. Liczyłam, że kupię coś bardziej do czytania, ale do domu wróciłam z albumami o malarzach. Najbardziej jestem zadowolona z tego o Vincencie.
 To książki, które dostałam na zakończenie roku. Pierwsza za udział w olimpiadzie, chyba to widać, a druga za średnią. Zwykle takie książki odstawia się na półkę, bez zaglądania do nich, ale szczególnie pierwsza, na pewno mi się przydadzą.
Uwielbiam mitologię, a tę złapałam również w Biedronce.

Trzymajcie się, M <3

4 komentarze:

  1. Mam mnóstwo takich albumów, uwielbiam je przeglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mitologię to ja lubię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamki i pałace coś dla mnie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mitologię chętnie bym przeczytała, bo lubię, ale o malarzach raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...