poniedziałek, 21 lipca 2014

Sezon 3

Hello!
Lecimy dalej z postami dotyczącymi Doctora Who, dziś moja opinia o 3 sezonie. 

Możne zacznę od tego, że nie lubię i nigdy nie polubię Marthy. Nie ma takiej opcji. To chyba najbardziej irytująca towarzyszka Doctora ze wszystkich. Nie wiem czemu, zdecydowano się na postać o takim charakterze i sposobie bycia, dla Doctora, który dopiero co pożegnał się z Rose. Zwykle takich odtrąconych postaci jest mi szkoda, ale Marthy nie. Czy naprawdę tak trudno było jej zrozumieć, że Doctor potrzebuje przyjaciela i wsparcia, a nie szuka dziewczyny? 
Towarzysze Doctora mają ogromny wpływ na odbieranie całego świata przedstawionego w danym sezonie. Marthcie nie udało się zyskać mojej sympatii, ale w pierwszym odcinku tego sezonu, konkretniej w odcinku świątecznym, poznajemy Donnę, którą pokochałam już od tego momentu i kochała będę zawsze. Cały sezon przetrzymałam tylko dlatego, że wiedziałam, że w następnym to ona będzie towarzyszką Doctora.
Do trzeciego sezonu należy też, przez wielu uznany za najlepszy odcinek Doctora Who, epizod o tytule Blink. Co prawda samego Doctora nie ma w nim za wiele, ale poznajemy Płaczące Anioły- kamienne posągi, których metodą eliminacji wrogów jest przenoszenie ich w przeszłość i żywienie się energią, którą to przeniesienie wywołuje. Gwarantuję, że po obejrzeniu tego odcinka na żaden posąg, pomnik czy rzeźbę nie spojrzycie tak samo. A bardziej subiektywnie jednym z lepszych odcinków był też ten z Szekspirem. I tak tylko dlatego, że Szekspir.
 Gify i zdjęcia oczywiście z tumblra. 

LOVE, M <3

9 komentarzy:

  1. Chyba każdy ma swoich ulubieńców i osób których nie znosi w serialu :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam Doctora Who, ale z tego, co mówisz może być całkiem całkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam jeszcze ani jednego odcinka


    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym serialu, ale chyba nie jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie zacząć to oglądać :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie oglądałam tego serialu, a wszyscy wokół mnie go chwalą :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam ani odcinka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aj lajk ten serial <33

    http://www.casprzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3