sobota, 27 września 2014

Muzyczny weekend numer 3

 Hello!
Myślałam, że okres chorobowy mam za sobą, ale niestety nie. Znowu mnie coś złapało, a efektem jest to, że nie za bardzo mogę mówić. Ale nie tylko ja tak mam. Nawet pani od historii się rozchorowała, co jest rzeczą nie do pomyślenia. A średnia obecności szkoły na lekcjach przypuszczalnie wynosi około 50%. Moja klasa bardzo się to tego przyczyniła, bo w minionym tygodniu były dni, gdy na 28 osób, obecnych było 10.

Dzień 17: Piosenka z filmu (Z jakiego?)
Hobbit. Pustkowie Smauga

Dzień 18: Piosenka która powstała w roku Twoich urodzin.

Dzień 19: Piosenka, którą Twoim zdaniem, lubi wielu ludzi.



Dzień 20: Dobra piosenka z lat 80tych

Dzień 21: Piosenka z imieniem w tytule.

Dzień 22: Piosenka, która trwa dłużej niż 7 minut.
Jest 7 równo.

Dzień 23: Piosenka bez słów.


Dzień 24: Dobra piosenka z lat 70tych.


By by, M

3 komentarze:

  1. Uwielbiam te piosenki! :)
    Choroba chyba wszystkich teraz łapie :/ u mnie w klasie też prawie każdy chory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Znam wszystkie te piosenki, czyli nie jest ze mną tak źle :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3