środa, 19 listopada 2014

Chuck&Blair

Hello!
Na blogu ostatnio pojawia się sporo rzeczy dotyczących seriali. I będzie pojawiało się jeszcze więcej. Ale dziś chcę wrócić do mojego pierwszego serialu, czyli "Plotkary". Cała  pierwsza klasa liceum upłynęła mi na śledzeniu losów bohaterów w Nowym Yorku. Nie wiem dlaczego, nie postanowiłam pisać tutaj o kolejnych sezonach, tylko raz kiedyś coś wspomniałam. Ale moja miłość do serialu nie zmalała ani trochę i dziś zostawiam Was z moją ulubioną parą czyli Chuckiem i Blair. Uwielbiałam ich od samego początku, pomimo wzlotów i upadków, a było ich wiele.
 










 wszystko z tumblra                           

LOVE, M

1 komentarz:

  1. Ohhhh! Uwielbiam ich :) są idealni w swojej nieidealności :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...