poniedziałek, 22 grudnia 2014

Zima?

Hello!
Przynajmniej teoretycznie mamy zimę. A praktycznie wyjście na dwór grozi porwaniem przez wiatr. Chciałabym żeby był już śnieg i mróz, bo nie mogę się doczekać wyjścia na łyżwy.
Poza tym w poprzednim tygodniu było tutaj tyle do czytania, że po pierwsze ja już nie mam siły nic pisać, a po drugie przeszukałam interent i znalazłam kilka obrazków przypominających o tym, że kalendarzowo mamy już zimę.











I jeszcze jedna i w zasadzie jedyna świąteczno-zimowa ozdoba jaka jest w moim pokoju. Śnieżynki zrobiła mama, a mi godzinę zajęło założenie ich na okno.




Pozdrawiam M

6 komentarzy:

  1. Te śnieżynki są prześliczne *___* Sama musze się nauczyć w końcu coś takiego robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie chcę ani śniegu ani mrozu :p nie cierpię! :D heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia świąteczne zawsze najlepiej składać osobiście, jednak ponieważ nie mam takiej możliwości, postanowiłam zrezygnować z oklepanych formułek i dla wszystkich moli książkowych przygotować w tym roku coś specjalnego :). Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz filmik, który możesz potraktować jako kartkę świąteczną w wersji deluxe ;). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    Pozdrawiam,
    Esa

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjęcia, aż czuć święta, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...