piątek, 20 marca 2015

"Rozkwita na drzewach, na krzewach"


Hello!
Wiosna, zaćmienie Słońca i Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Wszystko się wyjątkowo pięknie składa. Jedyne co nam pozostaje to cieszyć się i dawać radość innym.
Piosenka, z której cytat wybrałam na tytuł, nie do końca w całości pasuje do tego optymistycznego obrazka, ale akurat ten fragment idealnie oddaje ducha posta. Miłego oglądania!









W początkowym zamyśle miały się tu pojawić tylko zdjęcia aktorów. Siedzących na drzewie, stojących obok, albo w inny sposób z drzewami pokazanymi. Jednak w czasie poszukiwań nie znalazłam tak wielu jak chciałam, ale za to znalazłam całe mnóstwo innych uroczych, wiosennych zdjęć, a efektem tego jest powyższe połączenie.

Szczęśliwego Międzynarodowego Dnia Szczęścia, M

7 komentarzy:

  1. Wazoniki z żarówek wyglądają świetnie. Są takie rustykalne i stylowe! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te schody otoczone kwiatami są piękne. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu u Ciebie przyjemnie :) Zgadzam się z komentarzem powyżej schody są prześliczne, Cate Blanchett też mnie zachwyca i jeszcze rower :) Nie miałam pojęcia, że takie fajne międzynarodowe święto istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz tą wiosną! :) a zaćmienia słońca nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Cieszenie się jest najważniejsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne obrazki wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...