niedziela, 28 czerwca 2015

Lato?

Hello!
Wakacje mam już od ponad miesiąca, ale jednak data zakończenia roku szkolnego to początek prawdziwego lata. Szkoda, że pogoda nie tylko nas nie rozpieszcza, ale jest także zdradliwa. Od tygodnia brak stabilności w pogodzie bardzo daje mi się we znaki, a wczoraj złośliwość osiągnęła apogeum i słoneczno-wietrzny dzień na dworze zaowocował poparzonymi rękami. Wyglądam jak rak. Dzisiaj postanowiłam po zaklinać pogodę, aby się trochę ogarnęła.

źródło  
źródło 
źródło

źródło
źródło
Nie mam sprecyzowanych planów na najbliższe miesiące. Oprócz prawa jazdy, to jedyny konkret. We wtorek będą wyniki z matur. Powinnam po logować się na stronach uczelni, ale jeszcze tego nie zrobiłam, zupełnie nie mogę się za to zabrać. Jednak jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, czeka mnie wyprawa do Gdańska.

A jakie są Wasze plany? M

4 komentarze:

  1. Ja na razie korzystam ze słonecznej pogody we Włoszech :))
    Będę trzymać kciuki i mam nadzieję, że dostaniesz się tam, gdzie chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż także mam wakacje od ponad miesiąca to wydaje mi się, że dopiero teraz zacznę je tak naprawdę odczuwać. Współczuję prawa jazdy! Największa zmora życia, ale jak już się je ma, to jest fajnie. Ja się nawet zalogowałem na stronie Uniwersytetu Gdańskiego, ale i tak, żeby dokończyć tą rejestrację potrzebne są wyniki matur, więc spokojnie możesz poczekać z tym do wtorku :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczny Lublin pozdrawia :D Trzymam kciuki za Gdańsk, powodzenia i oczywiście świetnych wyników na maturze (100% z matmy) , zdania tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanych wakacji i zdania prawo jazdy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...