wtorek, 1 grudnia 2015

Pytania i odpowiedzi

 Hello!
Jak wiadomo wszem i wobec uwielbiam czytać i odpowiadać na pytania. Osobą, która ucieszyła mnie tym razem jest Adam z bloga Brakujący Kolor Tęczy. A radość była tym większa, że pytania są naprawdę fajne, ale przy niektórych odpowiedziach musiałam się porządnie zastanowić. Szczególnie nad samą sobą. Nie przedłużając:


1. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Tak naprawdę to nie wiem. Biorąc pod uwagę moich najbliższych znajomych, to każda z tych osób jest tak niesamowicie rożna od pozostałych, że trudno znaleźć jakiś wspólny mianownik dla wszystkich. Chociaż chyba dobrym słowem byłoby zrozumienie czy wręcz wyrozumiałość. I lubię jak ludzie są dla siebie nawzajem mili.

2. Gdzie chciałbyś/chciałabyś pojechać na wakacje? Dlaczego?
W góry. Do Szkocji. Do Nowej Zelandii. 
Góry kocham, w Szkocji są góry i piękne widoki, w Nowej Zelandii są piękne widoki. I góry chyba też.

3. Wygrywasz milion złotych. Co robisz?
Większą część chowam w banku. Przypuszczam, że kupiłabym może jakieś mieszkanie i podeszła do sprawy raczej racjonalnie. A potem poleciałabym do Nowej Zelandii. I może Japonii, to w sumie niedaleko.

4. Co można usłyszeć w Twoich słuchawkach?
Radio.
 
5. Co Cię drażni w Twoim zachowaniu? Co chciał/chciałabyś zmienić?
Czasami, jak narasta we mnie irytacja, to potrafię wybuchnąć z najbłahszego powodu i powiedzieć ludziom nieprzyjemne rzeczy. Generalnie mam tendencję do mówienia ludziom nieprzyjemnych rzeczy, a moim ulubionym określeniem jest "Jesteś okropna/okropny". Choć sama nie jestem lepsza i często po takich akcjach mam "kaca moralnego".

6. Wolisz prezenty kupowane, czy własnoręcznie robione?
Ja robię ludziom prezenty, ale jak ktoś o mnie myśli i stwierdza, że chce mi dać prezent, to już wystarczy- nie robi mi różnicy czy był kupiony czy zrobiony. 

7. Z czego częściej korzystasz: telefon, tablet, komputer?
Zdecydowanie z laptopa.

8. Czy wierzysz w przeznaczenie?
Tak, chociaż nie wierzę w przypadki- one zawsze są dokładnie przemyślane i przygotowane.

9. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa lub kuchnia?
Makaron ze szpinakiem i łosoś w chyba każdej postaci.

10. Twoje miejsce na idealną randkę.
Gdziekolwiek byle na zewnątrz. Chociaż zwiedzaniem jakiegoś zamku czy muzeum bym nie pogardziła. Albo kinem, teatrem. Ale to w sumie zawsze lubię. Natomiast romantyczne kolacje przy świecach, a nawet kawa w jakimś lokalu, dla mnie jest to niesamowicie sztuczne, mało osobiste i generalnie odpada.

LOVE, M

2 komentarze:

  1. Numer 5 to tak trochę jak ja. Również jestem porywcza i szybko wybucham - niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odpowiadałem na pytania od Adama i powiem Ci, że w wielu przypadkach mamy bardzo podobne opinie. To jest lekko przerażające, ale w sumie też fajne xD

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3