czwartek, 25 lutego 2016

Twoje fikcyjne oblicze

 Hello!
Jak wiadomo wszem i wobec M. kocha wszelkiego rodzaju tagi i ku jej uciesze została nominowana przez Corteen do odpowiedzenia na kilka pytanek. Niezbyt łatwych, trzeba przyznać.

 1. Postać, którą kiedyś przypominałaś. 
 Aż tak bardzo się nie zmieniłam ale tu pasuje Jamie Sullivan z  "A Walk to Remember".

2. Postać, którą obecnie przypominasz.
 Oczywiście Kłapouchy. Zawsze najbardziej go lubiłam. 



3. Jak myślisz, jaką postać będziesz przypominać w niedalekiej przyszłości?
 Nie miałam zupełnie pomysłu kogo tu umieścić, szukałam inspiracji i zobaczyłam kadr ze "Stowarzyszenia Umarłych Poetów" i już wiedziałam, że musi to być John Keating.

4. Postać, do której podobieństwo napawa Cię dumą.
 Pierwszą postacią o jakiej pomyślałam czytając ten punkt był Bilbo Baggins. Drugą Hermiona.
A trzecią, choć to smutne, Neil Perry, z wspomnianego w poprzednim punkcie filmu.


5. Postać, do której wolałabyś/byś nie być podobny/a.
 Nie ma jednej konkretnej, wolałabym nie przypominać morderców.


6. Postać, z którą dzielisz wiele zalet.
 Najtrafniejszą odpowiedzią jest chyba doktor Watson.


7. Postać, z którą dzielisz wiele wad.
 Uwielbiam "Zakochaną złośnicę" i czasami przypominam Katarinę.

8. Postać, z którą dzielisz pasję i gust.
 Z tego, co wiem, raczej niewiele postaci przyznaje się do oglądania seriali czy chodzenia do kina i życia w takim filmowym świecie, ale kojarzę jedną, która pasjonuje się książkami i do niej mi najbliżej, a jest to Belle.


9. Postać o podobnych poglądach na świat.
Chyba już kiedyś o tym wspominałam: czytając "Gwiazd naszych wina" odkryłam, że jestem jak Augustus.

10. Postać, z którą łączy Cię wiele, choć wydaje się to absurdalne.
Nie do końca wiem jako można definiować absurdalne więc dla mnie będzie to fakt, że łączy mnie wiele i z wieloma postaciami z anime. Na przykład z Yoshino z "Zetsuen no Tempest".

Nieszczególnie się rozpisałam, oczywiście w niektórych punktach nie poprzestałam na jednej postaci, ale pytania były całkiem konkretne więc i odpowiedzi musiały być podobne.

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi. Większość postacu kojarzę i nawet się utożsamiam, tak jak Ty. Dziękuję za odpowiedzenie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominasz Kłapouchego? :D Świetne porównanie. To teraz pytanie: masz takiego życiowego pecha, albo jesteś urodzoną ciapą? :P Żartuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pecha jako takiego chyba nie mam, ale podzielam jego pesymistyczno-obojętno-przyjacielski pogląd na świat ;D

      Usuń
  4. Kłapołuchy <3 też go bardzo lubię. tak jak Watsona i Hermionę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kłapouchy był spoko, zawsze jak byłam mała to oglądając bajkę mówiłam mamie, że chciałabym go przytulić, pamiętam, że dostałam na urodziny po tym pluszaka Kłapouchego i często się z nim bawiłam żeby nie był smutny :D Niektórych postaci niestety nie kojarzę ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pytania, idealne dla książkomaniaków czy też filmoholików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi. Kurczę ... w sumie to ja też z charakteru przypominam kłapouchego ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć swojego Kłapoucha! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Och ja również mam w sobie coś z kłapouchego, on zdecydowanie definiuje świat i ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytam i widzę, że chyba każdy z nas ma coś w sobie z kłapouchego :)
    świetny tag :) Oby poszedł dalej w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, muszę przyznać, że pytania rzeczywiście są trudne. Sam jestem do tego tagu nominowany i już się nad nimi zastanawiałem. Super odpowiedzi. Niektórych postaci nie znam, inne znam i bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3