piątek, 22 lipca 2016

Jane Eyre i Pan Rochester

Hello!
Pisałam, że kolejny wyszywany projekt będzie większy, ale coś za coś, jest jednokolorowy. Wzór czekał dość długo na zrobienie, bo w oryginale postaci są białe na kanwie koloru kawy z mlekiem i właśnie w tej wersji chciałam je wyszyć, jednak w końcu stwierdziłam, że zanim kupię materiał w tym odcieniu, zdążę wyszyć to 5 razy na białej. Miałam także przepiękny odcień muliny, który nawet nie wiem jak nazwać, przyjęłam, że to jasne stare złoto i jest to jeden z najpiękniejszych kolorów jakie widziałam. Popadam w lekki samozachwyt, bo praca wyszła naprawę bardzo ładnie. Do tego została zrobiona dwoma nitkami muliny, a nie jak zwykle 3, co sprawia, że jest niezwykle delikatna. To też była kolejna technika, której chciałam spróbować, a druga sprawa mulina, którą wyszywałam nie jest polska i obawiałam się, że może jej zabraknąć. Tylko ramka i ozdoby są zrobione trzema - gdy skończyłam i zobaczyłam ile muliny, to pochłania, zaczęłam się martwić. 

Jednym z finalnych powodów, dla których zdecydowałam się w końcu wyszyć parę pod drzewem było to, że gdy po raz kolejny przeglądałam wzory i mój wzrok na nich padł, momentalnie zobaczyłam w tych postaciach Jane Eyre i Rochestera  i już nie mogłam dłużej ich ignorować. 

Wybaczcie przydługi wstęp - naprawdę jestem bardzo zadowolona z tego jak to wyszło - oto dzisiejsi bohaterowie:





LOVE, M

5 komentarzy:

  1. Wow, to jest naprawdę piękne! Masz niezaprzeczalnie talent!
    Podziwiam Cię za cierpliwość i precyzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne...Też chciałabym robić takie magiczne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne! Chciałabym mieć tyle cierpliwości do takiego wyszywania. I umiejętności też, bo wczoraj próbując robić nową rzecz ze starej rzeczy, dostałam jednocześnie szewskiej pasji i odkryłam u siebie chorobę parkinsona w trakcie zaszywania trzydziestu centymetrów materiału, oczywiście w jak najbardziej krzywy sposób.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne ! ❤️
    Wyszło naprawdę wspaniałe. Sama na razie odłożyłam na bok wyszywanie, ale na pewno w wolnej chwili do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...