poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Nie tylko w kinie i teatrze XII

Hello!
Przy przygotowywaniu poprzedniej części odkryłam, że mam zapisanych sporo teledysków z aktorkami, dlatego dzisiejsza część jest poświęcona właśnie im.

1. Clarie Danes 
Soul Asylum - "Just Like Anyone"



2. Alexandra Daddario
Imagine Dragons - "Radioactive"



3. Emeraude Toubia
Prince Royce - "Culpa al Corazón"



4. Michelle Williams
The Coma's "Tonight on The WB"


Wild Nothing "Paradise"



5. Rebecca Hall
James Blake "A Case of You" - link do vimeo, na yt nie mogłam go znaleźć.

6. Jennifer Connelly
Joe Satriani "Always With Me, Always With You"


Są jeszcze 4 inne, ale poszukajcie sami.

7. Janel Parrish
NLT "She Said, I Said"



8. Shay Mitchell
Sean Paul "Hold My Hand"


Oraz Nick Jonas "Under You"



Trzymajcie się, M








4 komentarze:

  1. Jakie przyjemne nuty ^^
    I nawet nie ważne jaka aktorka czy aktor tam występuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest ze mną tak źle, bo kilka utworów znam, a nawet potrafię zanucić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, na pewno lepiej niż ze mną, bo zanim zaczęłam przygotowywać posta słyszałam może 3 piosenki, a naprawdę znałam tylko Radioactive ^^

      Usuń
  3. Żadnego z tych aktorów niestety nie znam :) ale nuty dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3