środa, 17 maja 2017

Nie tylko w kinie i teatrze XVI - teledyski Eda Sheerana

Hello!
Podobno powinno pisać się wstępy na samym końcu pracy nad tekstem. Mi się to nie zdarza prawie nigdy, a więc dzisiaj wpis wyjątkowy. W czasie szukania i wybierania teledysków, spostrzegłam, że już 3 są Eda Sheerana, bo akurat wyszedł klip do "Galway Girl", więc doszukałam 2 dodatkowe i takim sposobem cała dzisiejsza notka poświęcona jest aktorom i aktorkom w jego teledyskach.

Saoirse Ronan w teledysku Eda Sheerana "Galway Girl".
Wspominałam kiedyś, jak rzadkim zjawiskiem jest podpisywanie występujących w klipach aktorów i aktorek. Nie? Dziwne, bo to już XVI część cyklu. Jestem więc niezmiernie wdzięczna Edowi, że przedstawił Saoirse, chociaż akurat ją chyba bym poznała. Poza tym i piosenka i teledysk są super.



Rupert Grint w teledysku Eda Sheerana "Lego House"
Żeby nikt nie miał wątpliwości w opisie klipu napisano: Official music video for Ed Sheeran's 'Lego House', featuring Rupert Grint from Harry Potter (Ron Weasley).



Jeszcze jedna piosenka Eda. "The A Team"
Występują" Katie Brandy oraz Selina MacDonald. Pierwsza prawie nie udziela się w filmach, ale figuruje jako aktorka, druga ma większą filmografię, ale nieszczególnie imponującą.


W tym momencie stwierdziłam, że całą część poświęcę Edowi. I tak brakowało mi tylko 2 teledysków do magicznej piątki. W teledysku "Give Me Love", który jest jednym z moich ulubionych klipów, występuje Isabel Lucas.


W "You Need Me, I Don't Need You" występuje Matthew Morgan, podpisany: "With thanks to 17 year-old signing actor Matthew Morgan."


LOVE, M

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Eda Sheerana i jego teledyski zawsze bardzo mi się podobały. Największą niespodzianką jest Rupert Grint w "Lego house". Sama nie wiem jak mogłam jeszcze go nie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3