czwartek, 21 września 2017

Nie tylko w kinie i teatrze XXI

Hello!
Ostatnio, chociaż wpisy pojawiają się co dwa dni, piszę trochę mniej i wysługuję się mniej wymagającymi tematami. Jest to spowodowane faktem, że choć moje praktyki oficjalnie się skończyły, to w miejscu, w którym je robiłam, pracują przemiłe panie, a na koniec miesiąca jest jeszcze jeden festiwal więc jeszcze trochę się tam kręcę, pomagam i obserwuję przygotowania. 
Z innych drobnych ogłoszeń. W sobotę wpis będzie zaplanowany, ponieważ jutro ruszam do Torunia na Copernicon. Mam nadzieję, że być może ktoś z Was też tam będzie, dajcie znać w komentarzach, bo jestem naprawę ciekawa. Relacja na pewno będzie w poniedziałek.

Chloe Grace Moretz
Dionne Bromfield "Ouch"
Ciekawostka: jeśli przejrzycie komentarze, to zauważycie, że bardzo duża ich część brzmi mniej więcej: "Jestem tu dla Chloe".  To chyba świadczy o popularności młodej aktorki, ale jej fani mogą być zawiedzeni.



Cate Blanchett
Massive Attack "The Spoils".
Po prostu obejrzyjcie. 



Sara Silverman
(oraz cameo: Ed Helms i Vince Vaughn)
Maroon 5 "Don't Wanna Know"
Ten teledysk bez wątpienia powstał z inspiracji PokemonGo. I to ładny przykład, jak ciekawie wykorzystać panujące trendy. Prawie jak marketing w czasie rzeczywistym. 



Drew Barrymore
To też cameo, ale znaczące, bo piosenka nosi tytuł "Drew Barrymore" a śpiewa SZA. A sam teledysk jest znaczący, ponieważ reżyserował go Dave Meyers, czyli bohater poprzedniego wpisu o klipach.



Ellie Bamber
W teledysku Shawna Mendesa "There's Nothing Holding Me Back". Naoglądałam się tego teledysku, gdy prowadziłam mini badania do wpisu o kpopie w 4FunTV, ale o tym, że dziewczyna towarzysząca Shawnowi jest aktorką dowiedziałam się zupełnym przypadkiem. A to zawsze jedno nazwisko więcej do notki.


Trzymajcie się, M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3