niedziela, 3 grudnia 2017

Blogerzy kulinarni i Vlogerzy książkują 2017

Hello!
Dzisiaj trochę mniej tytułów, bo blogów kulinarnych  (z resztą książek też) raczej nie czytuję, a o tym, że zdecydowana większość prezentowanych książek jest napisana przez blogerów dowiedziałam się sposobem prób i poszukiwania - to znaczy kopiowałam nazwisko ze strony empiku i sprawdzałam czy autor przypadkiem nie jest blogerem.
Ale jeszcze gorzej sytuacja miała się z vlogerami, co tłumaczę niżej.


Beata Sokołowska - "Alkaliczny styl życia", "Alkaliczne gotowanie przy zielonym stole", "Alkaliczny detoks"
(alkalicznystylzycia.pl)

Anna Gruszczyńska - "To nie jest dieta", "Wilczo głodna", "Ja Wersja 2.0"
(wilczoglodna.pl)

Marta Dymek - "Nowa Jadłonomia"
(jadlonomia.pl)

Maia Sobczak - "Qmam kasze" i "Przepisy na szczęście. Qmam kasze 2"
(qmamkasze.pl)


Julita Bator - "Zamień chemię na jedzenie" oraz "Zamień chemię na jedzenie. Nowe przepisy"
(julitabator.pl)

Eryk Wałkowicz - "ErVegan. Kuchnia roślinna dla każdego"
(ervegan.com)

Anna Włodarczyk - "Retro kuchnia" oraz "Zapach truskawek. Rodzinne opowieści"
(strawberriesfrompoland.pl)

Monika Śmigielska - "Kuchenny kredens. Polska kuchnia przedwojenna"
(kuchennykredens.pl)

Rafał Przybylok - "Czajnikowy.pl. Dobra herbata"
(czajnikowy.pl)

VLOGERZY
Się w tym roku nie popisali i albo faktycznie pisali niewiele, albo ja tego nie znalazłam, a to też oznacza, że ich promocja się nie popisała.


Radek Kotarski - "Włam do mózgu"
(Polimaty)

Mieciu Mietczyński (Masochista) - "Wykłady profesora Niczego"

Arlena Witt - "Grama to nie drama. Angielska gramatyka i inne dziwne rzeczy"
("Po Cudzemu")


Ewa Grzelakowska-Kostoglu - "Tajniki paznokci"
("Red Lipstic Monster)

Dziś tylko 13 autorów, ale 20 książek.

Dużo siły na nadchodzący tydzień, M

 

1 komentarz:

  1. Ale mi się podobają te kulinarne książki! W każdym razie okładki, bo co jest w środku to nie wiem. Ale na pewno jakieś ciekawe kulinarne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3